top of page

Webshop csomag

  • Nem tudja felmérni, hogy a vásárlók mennyi idejét veszik el nap mint nap a kérdésekkel?

  • Sok az email, amit meg kell válaszolni naponta?

  • Sokszor hívna a vásárló egy telefonszámot, de nem tudja napközben felvenni a mobilját?

  • Chat szolgáltatást kezdene el, de nincs akit a chat alkalmazás mögé tegyen?

  • Nem tudja a karácsonyi, húsvéti rohamot lekezelni az ügyfélkapcsolat terén?

Válassza a havi fix áras csomagunkat!

Call center agent
Telefonos ügyfélszolgálat
  • Napközbeni hívásfogadás.

  • Admin rendszerek, csomagküldő rendszerek használata.

  • Vezetékes telefonszám biztosítása.

  • Online felület biztosítása, minden hívás felvételre kerül, reportolható a tevékenyég.

  • IVR biztosítása.

  • Voice robot biztosítása bizonyos feladatok ellátására. Lásd Vesta, mint referencia.

email agent
Email kezelés
  • 24-48 órán belüli válaszadás az emailekre.

  • Email kezelés nyomon követése IT rendszerrel.

  • Az oldalon tapasztalt fejlesztendő területek visszajelzése

  • Panaszmanagement

call center agent
Chat kezelés
  • Élő chat szolgáltatás.

  • Folyamatos válaszadás.

  • Párhuzamos chat kezelés.

  • Chat robot integráció.

bottom of page