Szolgáltatásaink
Szolgáltatásainkat az Ön igényeire szabjuk, egyedi ajánlatot készítünk.
Minden esetben tanácsot adunk, hogy könnyen el lehessen indulni és gyors sikereket elérni velünk.
Kérjen ajánlatot és konzultációs lehetőséget szakértőnktől!

Call center/contact center szolgáltatás
-
A szakértelemmel képzett ügynökök adaptálják az Ön egységes hangnemét, biztosítva a zökkenőmentes kommunikációt.
-
Teljeskörű lefedettség(beleértve a munkaidőn túli, hétvégi és ünnepnapi szolgáltatásokat is) több mint 10 nyelven.
-
A kommunikációs csatornák 100%-a lefedett: Hívások, e-mailek, élő chatek, közösségi média.
-
Többszintű (L0, L1, L2) call center támogatás.
-
Szolgáltatási megoldás 14+ nyelven.
-
Egységes árképzés.
-
Minőségi rendszer biztosítja a megfelelést az SLA-ban meghatározott mutatóknak való megfelelést.
-
IT rendszerrel támogatott beosztás kezelés.

Hangrobot szolgáltatás - élete most könnyebb lett!
-
Ismerje meg hangrobotunkat, egy mesterséges intelligenciával működő üzenetrögzítő rendszert, amely úgy beszél, mint egy ember, miközben soha nem felejti el az információkat, nincs rossz napja, sohasem alszik.
-
Gyorsan felparaméterezhető.
-
Integrálható a meglévő rendszerekhez
-
Természetes beszélgetéseket lehet vele folytatni.
-
Elemezni lehet a beszélgetéseket.
-
Hagyja, hogy a hang robot élő hívás közben kapcsolódjon a szoftveréhez, hogy az ugyanúgy tudjon időpontokat ütemezni, fizetéseket fogadni vagy termékvisszavételeket kezelni, mint egy ember.
-
Hallgassa meg a társasházi lakóközösségnek fejlesztett hangrobotunkat.

Back office támogatás
-
Admin kezelést vállalunk.
-
Az adminisztrációs rendszerükben elvégezzük a vásárló által kért módosítást.
-
Futáros folyamatban támogatást nyújtunk.
-
Biztosítók számára a kötelező felelősség biztosítás adminisztrációs feladatait elvégezzük, mintegy 20 éves tapasztalatunk van a területen. Elvégezzük a törlést adás vételi alapján, javítjuk a Bonus malusz fokozatot stb.
-
Webshopok admin feladatait elvégezzük.
