test
Kalász László, ügyvezető Nagy tapasztalattal rendelkezik a call center operáció terén

Kalász László

Molnár Péter Gábor, ügyvezető general manager

Molnár Péter Gábor

Rólunk

A Homecall Plus Kft-t 2011-ben alapítottuk  az üzlettársammal közösen Miskolcon. 100%-os tulajdonosok és ügyvezetők is vagyunk egyben. Korábban egy piacvezető biztosítóban dolgoztunk CRM, call center területen. Mintegy tizennégy éves tapasztalattal rendelkeztünk már  a cég alapításának kezdete óta.

Víziónk

Rávilágítani azokra az összefüggésekre, amelyek erősítik egymást!

Missziónk

Olyan CRM és call center megoldásokat nyújtani partnereink számára, amely során úgy teremtünk értéket, hogy egymás tudását és tapasztalatát őszintén megosztjuk. Sikereket közösen érjük el egymást támogatva.

Szlogenünk

„Mindig többet adunk!”

Értékeink

1. Múltbeli értékeinket visszük tovább, hogy a jelen és a jövő biztosított legyen számunkra.

2. Jó hangulatot teremtünk munkatársaink, ügyfeleink, partnereink számára minden élethelyzetben.

3. Legfőbb értékünk a munkatárs.

4. Támogatjuk a munkatársakat abban, hogy számukra a legmegfelelőbb munkakörben dolgozhassanak, hogy megvalósítsák      egyéni elképzeléseiket.

5. Megértjük és tiszteljük ügyfeleinket.

6. Csak a legmagasabb teljesítmény jelent számunkra értéket.

7. Gondolataink és ötleteink közösek ügyfeleinkkel, nem birtokoljuk azokat.

8. Szabályokat, rendszereket alkotunk, hogy minél több idő jusson a lényeges dolgokra.

9. Transzparensen működünk mindenki számára, hogy bízzanak bennünk ügyfeleink.

10. Mindig lesznek álmaink, hogy megvalósíthassuk azokat.

Csapat
Telefonos munkatársak

Több éves ügyfélszolgálati és telefonos értékesítésben szerzett tapasztalattal rendelkeznek kollégáink. Egyetemisták, főiskolások, akik egzisztenciát teremtenek munkájukkal és nem ugródeszkaként tekintenek erre a tevékenységre. Kismamák, akik az otthoni munkavégzést és a rugalmasságot szeretik ebben a munkában, továbbá a szenior korosztály is megtalálja a számítását nálunk.

Középvezetők

Vezetőink a legjobb munkatársakból lettek. Nagy hangsúlyt fektetünk vezetőink képzésére. Sokoldalú ismeretekkel kell rendelkezniük, hogy a kollégákat a megfelelően motiválják. Projekt feladatokat kapnak az operatív feladatokon túl, ami biztosítja folyamatos fejlődésüket.

Felelősségek
Kalász László
magyar nyelvű call center operáció
munkaügy
számvitel
HR
Molnár Péter Gábor
idegen nyelvű call center operáció
IT üzemeltetés és fejlesztés
pénzügy, controlling
értékesítés, marketing
jog