Miért bíznak meg minket a webshopok, mint contact center?
Levesszük a munkát a webshop üzemeltetőjéről, van idő mással foglalkozni.
Ha nagyobb probléma van, és megnő a hívásszám, akkor le tudjuk kezelni.
Professzionális csapat kommunikál a vásárlókkal.
Bejövő hívás során keresztértékesítés, kosár érték növelésére van mód.
Meg tudjuk szűrni a problémát, nem küldjük tovább a kapcsolattartónak.
Milyen tipikus kérések problémák merülnek fel, amit megoldunk?
Termék tájékoztatás
Van e raktáron az adott termék?
Címmódosítás kérése. (Nem a futárcéget hívják a vásárlók)
Mikor kapom meg a csomagom?
Számlakérés
Hatékony panaszkezelés
Mit nyújtunk?
Telefonos ügyfélszolgálat biztosítása hétköznap munkaidőben.
Email fogadás
Chat kezelés
Kiegészítő szolgáltatások
Online telekommunikációs rendszer biztosítása
Telefonos hangbemondás stúdió minőségben.
Szép szám biztosítása.
Beszélgetések archiválása.
Főbb referenciák
Lindt webshop
Cerbona webshop
Jól tervezhető havi díjat kell fizetni a szolgáltatásért!
Comentarios