top of page
Vesta megvéd a bajtól, sohasem pihen!
Call center,
outbound sales,
CRM consulting,
voice robot development
we provide a unique service for the following sectors.
Kérje közös képviselőjétől!
Vesta hangfájl

Vesta telefonos virtuális asszisztens
Every day between 4 p.m. and 8 a.m. or can be called on weekends.
Reporting is simple, Vesta asks and you just answer.
After the announcement, Vesta sends an SMS to the mechanic in question.
The mechanic will call you and, depending on the case, decide whether to fix the fault immediately or come to the location later.
The mechanic gives feedback on the elimination of the error via a system.
Listen to an announcement!
BejelentésVesta
00:00 / 01:51
Service related to Vesta
Napközbeni telefonos ügyfélszolgálat
-
Reggel 8 és 16 óra között élő telefonos ügyfélszolgálat veszi a hívását.
-
Mindig elérhető ügyfélszolgálatunk, felvesszük a telefont.
-
Minden bejelentését rögzítjük a ügyviteli rendszerbe.
-
Felvesszük a beszélgetést, így panasz vagy vita esetén kivizsgálható az ügy.
-
Minden bejelentést rögzítünk a közös képviselő informatikai rendszerébe.


Vestához kapcsolódó platform szolgáltatás
Online IT rendszer
Közös képviselő számára biztosítunk egy online felületet, ahol:
-
minden beszélgetést vissza tud hallgatni,
-
statisztikát lát a hívásokról,
-
látja a hívások hosszát,
-
egyedi reportokat állíthat össze.
REQUEST FOR
Regisztráljon és adja meg közös képviselője elérhetőségét, hogy aktiváljuk a Vestát Önnél!
bottom of page