top of page

Vesta megvéd a bajtól, sohasem pihen! 

  • Call center,

  • outbound sales,

  • CRM consulting,

  • voice robot development

we provide a unique service for the following sectors.

Kérje közös képviselőjétől!

Vesta hangfájl
Vesta logo_2.png

Vesta telefonos virtuális asszisztens

  • Every day between 4 p.m. and 8 a.m. or can be called on weekends.

  • Reporting is simple, Vesta asks and you just answer.

  • After the announcement, Vesta sends an SMS to the mechanic in question.

  • The mechanic will call you and, depending on the case, decide whether to fix the fault immediately or come to the location later.

  • The mechanic gives feedback on the elimination of the error via a system.

Listen to an announcement!

BejelentésVesta
00:00 / 01:51

Service related to Vesta

Napközbeni telefonos ügyfélszolgálat

  • Reggel 8 és 16 óra között élő telefonos ügyfélszolgálat veszi a hívását.

  • Mindig elérhető ügyfélszolgálatunk, felvesszük a telefont.

  • Minden bejelentését rögzítjük a ügyviteli rendszerbe.

  • Felvesszük a beszélgetést, így panasz vagy vita esetén kivizsgálható az ügy.

  • Minden bejelentést rögzítünk a közös képviselő informatikai rendszerébe.

AdobeStock_234252529.jpeg
AdobeStock_102161448.jpeg

Vestához kapcsolódó platform szolgáltatás

Online IT rendszer

Közös képviselő számára biztosítunk egy online felületet, ahol:
 

  • minden beszélgetést vissza tud hallgatni,

  • statisztikát lát a hívásokról,

  • látja a hívások hosszát,

  • egyedi reportokat állíthat össze.

REQUEST FOR

Regisztráljon és adja meg közös képviselője elérhetőségét, hogy aktiváljuk a Vestát Önnél!

Köszönjük a regisztrációt!

bottom of page